در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که هنر را تمام عیار باقالبی مناسب به میدان آورد تا اثر گذار شود

سال1396،اقتصاد مقاومتی،:تولید _اشتغال

۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۴ ثبت شده است

دهه کرامت برهمگان مبارکباد

دارد   دل    ما    راه    نجاتی   دیگـر                                                                      در مشهد و در قم، عتبـاتی دیگر

بر بانوی با کرامت قم صلوات                                                                         بر شـاه خراسان صلواتی دیگر

دهه کرامت بر همگان مبارک باد



۲۴ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
قلم طلایی

چند نکته درباره منطق و اهداف مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی

1.معیار ارزیابی «مذاکرات هسته‌ای» در چارچوب گفتمان استکبارستیزی اگر چنانچه توانسته باشیم با ایستادگی بر سر اهداف خود بر خواست دشمن غلبه کنیم این مذاکره در چارچوب گفتمان استکبارستیزی پیش رفته و اگر چنانچه دشمن توانسته باشد حرف زور خود را بر ما تحمیل کند مذاکره‌ی هسته‌ای در تضاد با اصل استکبارستیزی بوده است.

2. هداف کلانِ دوطرف در چالش هسته‌ای هدف آمریکایی‌ها: ریشه‌کنی و از بین بردن صنعت هسته‌ای ایران و دست برداشتن جمهوری اسلامی از غنی‌سازیهدف جمهوری اسلامی:
به رسمیت شناخته‌شدن حقِ غنی‌سازی هسته‌ای ملت ایران برای اهداف صلح‌آمیز در داخل کشور و به دست خود

3. نتیجه‌ چالش ۱۲ ساله جمهوری اسلامی با استکبار در موضوع هسته‌ای: این شش قدرت، امروز ناچار شدند که گردش چند هزار سانتریفیوژ ؛ ادامه‌ى این صنعت در کشور و ادامه‌ى تحقیقات و توسعه‌ى این صنعت را تحمّل کنند.

4. هدف‌گذاری جمهوری اسلامی برای مذاکرات هسته‌ای:«لغو تحریم‌های ظالمانه»«شکست فضاسازی دشمن در سطح افکار عمومی دنیا» «آشکارتر شدن ماهیت استکباری آمریکا»

5. نطقِ دیپلماسی از نگاه رهبر انقلاب: تعامل با دنیا همراه با شناخت طرف مقابل و شگردهای او و با مدّ نظر داشتن هدف‌های اساسی و کلان برای ادامه‌ی مسیر و عبور از موانع


6. منطقِ مجوز رهبری به هیئت مذاکره‌کننده برای مذاکره‌ هسته‌ای با آمریکایی‌ها: حمایت از رسیدن به توافقِ تأمین کننده‌ی منافع ملّت و کشور

7. شروط موفقیت در عرصه دیپلماسی: ایمان و اعتقاد راسخ به اهداف،اتکاء به دارایی‌ها و دستاوردهای قابل توجه داخلی.

8. دست برترِ جمهوری اسلامی در مذاکرات هسته‌ای: ما خودمان توانستیم در شرایط تحریم، سوخت بیست درصد را تولید کنیم، [بعد] این سوخت را تبدیل کنیم به صفحه‌ی سوخت و از آن استفاده کنیم. طرف مقابل مات شد!... ما با این روحیّه وارد مذاکره شدیم.

9.چشم انداز کارزار بین حق و باطل: ما یقین داریم که در این کارزاری که بین حق و باطل، امروز راه افتاده است -کارزار بین اسلام و طمع‌ورزی‌های استکباری سیاست‌های شیاطین عالم- پیروزی با ماست؛ پیروزی با طرف حق است.

۱۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
قلم طلایی