در این جنگ نرم وظیفه مجموعه فرهنگی این است که هنر را تمام عیار باقالبی مناسب به میدان آورد تا اثر گذار شود

سال1396،اقتصاد مقاومتی،:تولید _اشتغال

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۵ ثبت شده است

پیامبر مهربانی

۲۷ آذر ۹۵ ، ۰۹:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
قلم طلایی

چالش مانکن چرا بین مردم جهان رواج یافت؟

به گزارش تیتر شهر: عمرش به یک ماه هم نمی‌رسد اما دنیا و فضای مجازی را به تسخیر در آورده است و همه از جوان و پیر و هنرمند و تاجر گرفته تا سیاستمدار و ورزشکار را درگیر خود کرده است. تب «چالش مانکن» مثل یک بیماری مسری کاربران دنیای مجازی را گرفتار خود کرده است به گونه‌ای که این ابتکار بی هدف ، عجیب و ساده آن‌قدر به مذاق کاربران دنیای مجازی خوش آمده که همه به فکر تولید ویدئوهایی از «جمع‌های فریز»شده خود افتادند. ویدئوهایی که در آن افراد بدون حرکت هستند گویی برای چند ثانیه برق فشار قوی آنان را خشک کرده است

ادامه مطلب...
۲۴ آذر ۹۵ ، ۱۰:۱۷ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
قلم طلایی

چالشی جدید بنام چالش مانکن

چالش مانکن  به انگلیسی)Mannequin Challenge( نام یک رویداد ویدیویی است که در آن مردم بدون حرکت کردن هستند در حالی که یک فیلم ضبط شده است، معمولاً این رویداد با آهنگ "بیتلز سیاه" توسط ری شرومرد در پس‌زمینه این چالش ضبط می‌شود. چالش مانکن با هشتگ(MannequinChallenge  ) وسیله رسانه های اجتماعی توییتر و اینستاگرام استفاده می‌شود. اعتقاد بر این است که این پدیده توسط دانش آموزان جکسون‌ویل، فلوریدا در ۱۲ اکتبر شروع شده استگسترش چالشی جدید در فضای مجازی، این بار وارد عرصه های پزشکی شده و یکی از خبرهای داغ چند روز اخیر رسانه های کشور را پس از اکران جنجالی سلام بمبئی به خود اختصاص داد: چالش مانکن




ادامه مطلب...
۲۳ آذر ۹۵ ، ۱۲:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
قلم طلایی

نامگذاری هفته وحدت

فاصله میان ۱۲ ربیع الأول که سالکَرد ولادت بیامبر اکرم (ص) بنا بر روایات أهل سنت تا ۱۷ ربیع الأول که تاریخ ولادت رسول الله محمد صلى الله علیه و آله بنا بر روایات موجود در شیعه است، از سوی امام خمینی (ره)، به عنوان هفته وحدت نامگذاری شده است.


ادامه مطلب...
۲۲ آذر ۹۵ ، ۱۹:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
قلم طلایی

مدافعان عشق


۲۰ آذر ۹۵ ، ۰۸:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
قلم طلایی

خبر آمد خبری در راه است...


۱۸ آذر ۹۵ ، ۱۸:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
قلم طلایی

سالروز آغاز امامت امام زمان (عج)

نهم ربیع الاول، نه تنها نخستین روز امامت امام عصر علیه السلام است، بلکه آغاز دوره ای حیاتی و مهم در تاریخ شیعه نیز به شمار می آید. در سال روز نهم ربیع الاول که یادمان آغاز امامت ولی عصر علیه السلام است.روز جمعه، هشتم ربیع الاول سال 260 هـ.ق، امام حسن عسکری علیه السلام پس از این که نماز صبح را خواندند، بر اثر زهری که هشت روز قبل معتمد به ایشان خورانده بود، به شهادت رسید.

ادامه مطلب...
۱۸ آذر ۹۵ ، ۱۸:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
قلم طلایی

سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع)

۱۸ آذر ۹۵ ، ۱۰:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
قلم طلایی

رحمت العالمین

۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۹:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
قلم طلایی

برکات و اعمال ماه ربیع الاول

برکات و اعمال ماه ربیع الاول

ماه "ربیع الاول" همانگونه که از اسم آن پیداست بهار ماه ها مى باشد؛ به جهت اینکه آثار رحمت خداوند در آن هویداست . در این ماه ذخایر برکات خداوند و نورهاى زیبایى او بر زمین فرود آمده است . زیرا میلاد رسول خدا (صلى الله علیه و آله و سلم ) در این ماه است و مى توان ادعا کرد از اول آفرینش ‍ زمین رحمتى مانند آن به خود ندیده است .ماه محرم و صفر را پشت سر گذاشتیم با اندوه و اشک و ناله ،اشک ریختیم و دل تازه کردیم و با یاد عظمت آقا ابا عبدالله الحسین بزرگ شدیم، از خزان عفلت به برکت اشک های محرم و صفر به بهار رسیدیم و اکنون وقت آن است که در این بهار به یمن رویش دوباریمان سجده شکر به جای آوریم و این بهار را قدر بدانیم و بندگی کنیم.
ماه "ربیع الاول" همانگونه که از اسم آن پیداست بهار ماه ها مى باشد؛ به جهت اینکه آثار رحمت خداوند در آن هویداست . در این ماه ذخایر برکات خداوند و نورهاى زیبایى او بر زمین فرود آمده است . زیرا میلاد رسول خدا (صلى الله علیه و آله و سلم ) در این ماه است و مى توان ادعا کرد از اول آفرینش ‍ زمین رحمتى مانند آن به خود ندیده است . چرا که او داناترین مخلوقات خداوند و برترین آنها و سرورشان و نزدیکترین آنها به خداوند و فرمانبردارترین آنها از او و محبوبترینشان نزد او مى باشد، این روز نیز برتر از سایر روزهاست . و گویا روزى است که کاملترین هدیه ها، بزرگترین بخشش ها، شاملترین رحمتها، برترین برکتها، زیباترین نورها و مخفى ترین اسرار در آن پى ریزى شده است.

 

ادامه مطلب...
۱۱ آذر ۹۵ ، ۰۹:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
قلم طلایی