سپاه نیوز:معاون  ستادکل نیروهای مسلح گفت: چالش امروز انقلاب اسلامی نفوذ تفکر غرب در جامعه ایران است. در مقابل، غرب هم چالش نفوذ اندیشه، تفکر و پیام انقلاب اسلامی در منطقه و مقاومت را دارد و این به دلیل قدرت ایران است.

به گزارش سپاه نیوز:سردار سرتیپ پاسدار"سیدمسعود جزایری" معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح در سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت که در تالار خلیج فارس باغ موزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت برگزار شد، اظهار داشت: با وجود تبلیغات و هجمه صهیونیسم با همه عِده و عُده و تفکرات اومانیستی و مادیگرایی غرب، دفاع مقدس به عنوان معجزه انقلاب اسلامی ماندگار است.سردار جزایری تصریح کرد: دفاع مقدس با فرماندهی رهبری و حضور مردم در 8 سال خلق شد. دشمن به کشوری تازه انقلاب کرده و به سامان نرسیده، حمله کرده بود تا تمامیت انقلاب را از آن خود کند. ده‌ها کشور مستقیم و غیرمستقیم با ما می‌جنگیدند به همین منظور دفاع مقدس صحنه بی نظیر و غیر قابل تکرار است.وی بیان داشت: دو ابر قدرت امریکا و شوروی با همه اذنابش صفی طویل در برابر انقلاب شکل دادند. برای اولین بار دو ابر قدرت در یک نقطه یعنی نبود انقلاب اسلامی به توافق رسیدند.

سردار جزایری با تاکید بر اینکه پیروزی به دست آمده باید برای صدها سال به عنوان یکی از بزرگترین مناسبت‌های انقلاب و ایران محفوظ بماند، افزود: نسل به نسل هر موقع که احساس کردیم در این مناسبت کم رنگی و بی رمقی پیش آمده باید به خود بلرزیم.معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح عنوان داشت: هجمه دیروز به انقلاب برای برکندن بساط انقلاب اسلامی از طریق یک جنگ سخت تمام عیار با حضور استکبار شکل گرفت که دشمن شکست خورد و ایران به پیروزی رسید اما اراده دشمن شکسته نشد و از توان نایستاد. اگر در جنک سخت نتوانست پیروز شود تغییر تاکتیک داد.
سردار جزایری افزود: امروز در مواجه با جنگی پیچیده‌تر از جنگ تحمیلی هستیم. دیروز آمدند ساختار حکومت را نابود کنند اگر آن روز هجمه ارضی جواب نداد، هجمه فرهنگی و اقتصادی را جایگزین کرد‌ه‌اند. دشمن با طراحی و برنامه ریزی به لحاظ کمی و کیفی به جنگ با انقلاب می‌رود چرا که انقلاب اسلامی اندیشه و تفکر اندیشمندان غرب را به چالش کشاند.وی تصریح کرد: دشمن تا زمانی که احساس کند توانش می‌چربد این جنگ و نزاع را ادامه می‌دهد و زمانی متوقف می‌شود که در برابر خود سدی آهنین ببیند، آنوقت مجبور است عقب نشینی کند.سردار جزایری ادامه داد: جامعه دیروز در برابر هجمه دشمنان ایستاد و زنان در دفاع مقدس نقش ویژه ایفا کردند. امروز این نقش برای نسل امروز که همگام با رزمندگان مدافع حرم است بیشتر نمایان می‌شود که نقش بی نظیر و بی بدیلی است. امروز جامعه به مراتب بیش از گذشته به نقش آفرینی آنان در مواجه با جنگ نرم نیاز دارد.وی با اشاره به برگزاری این جشنواره گفت: اینگونه هم اندیشی‌ها که به نام شهدا برای بزرگداشت اسوه‌های صبر و مقاومت است باید مسایل دیگری را نیز در دستور کار خود قرار دهد. در این دنیای پر آشوب و پرهجمه به آموزه‌های دینی و انقلاب اسلامی اگر تمامیت نظام تصرف شود دیگر به این زودی از دست دشمن خارج نخواهد شد.معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به نقش امروز زنان عنوان کرد: زنان حزب اللهی ما که دیروز در جبهه می‌جنگیدند و حمایت می‌کردند امروز در جبهه منطقه هستند. یکی از نقش‌های سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس تببین نقش زنان در جنگ نرم است. جامعه زنان در برابر راهبردهای هجومی دشمن قرار گرفته‌اند و دشمن نسبت به جامعه ایران شناخت خوبی پیدا کرده و فهمیده است نقش مادر و همسر در جامعه یعنی چه و تلاش دارد این جامعه را به اضمحلال بکشاند تا رفتارها مبتنی بر تفکری که دارد تغییر کند.وی تصریح کرد: از دیگر وظایف این نشست‌ها این است که ما به شدت به شبکه سازی و هسته سازی نیاز داریم. زنان متدین که دوران انقلاب و جنگ را طی کردند و شهید دادند و از جان و آرزوهای مادری خود گذشتند باید بهم وصل شوند. یک دست صدا ندارد نیاز به ایجاد حلقه و تشکیلات داریم. حتما توان ما چندبرابر خواهد شد.
سردار جزایری در پایان با اشاره به چالش موجود پیش رو گفت: چالش امروز انقلاب اسلامی نفوذ تفکر غرب در جامعه ایران است. در مقابل، غرب هم چالش نفوذ اندیشه، تفکر و پیام انقلاب اسلامی در منطقه و مقاومت را دارد و این به دلیل قدرت ایران است. باید ضعف خود را جبران کنیم چرا که راه طولانی است و باید پرچم را به پرچمدار برسانیم.